Rynkowy lider innowacji 2013 (2013.08.27)


Rynkowy lider innowacji 2013Zdobyliśmy tytuł RYNKOWY LIDER INNOWACJI 2013.

Jest to Program skierowany do firm, dla których nadrzędną ideą jest dbałość o najwyższą jakość swoich produktów, usług, wdrożonych standardów zarządzania czy obsługi klienta. Firmy innowacyjne stale inwestują w nowoczesne rozwiązania, w tym także prace badawcze nad produktami i usługami oraz udoskonalanie procesów.

Kryteria, jakim kierowano się przy wyborze laureatów, to przede wszystkim:

  • realizacja innowacyjnych inwestycji
  • wprowadzenie na polski rynek nowych usług/towarów/rozwiązań
  • wdrażanie nowych technologii informatycznych
  • współpraca z segmentem naukowo-technicznym
  • poszanowanie zrównoważonego rozwoju

 

Konferencja - Nowoczesna firma i administracja – zakończenie(2012.09.18)


Podziękowanie dla firmy Unidoc za uczestnictwo w konferencji.

W dniu 18.09.2012 odbyła się konferencja poświęcona szeroko rozumianym zagadnieniom z zakresu Elektronicznego Obiegu Dokumentów oraz zarządzania procesami biznesowymi.

W trakcie spotkania zostały zaprezentowane praktyczne rozwiązania biznesowe UNIDOC służące podnoszeniu efektywności wewnętrznej różnych organizacji jak również szereg przypadków użycia platformy BPM UNIDOC w wielu różnych, często dalece odbiegających od siebie branżach gospodarczych, które jednakże łączy wspólna cecha – stałe dążenie do poprawy efektywności własnego działania.

 

 

 

Konferencja - Nowoczesna firma i administracja – efektywne zarządzanie dokumentami oraz procesami biznesowymi(2012.09.18)


Serdecznie zapraszamy do udziału w konferencji firmy Pure Conferences:

„Nowoczesna firma i administracja – efektywne zarządzanie dokumentami oraz procesami biznesowymi”,

która odbędzie się 18 września 2012r. w Warszawie (Centrum Konferencyjne Golden Floor Atrium, ul. Jana Pawła II 27).

Efektywnie funkcjonujące przedsiębiorstwo, czy instytucja państwowa, to konsekwencja dobrego wyboru systemów i technologii, które wspomagają ich działanie. Systemy zarządzania obiegiem dokumentów z pewnością można uznać za niezbędne narzędzia, prowadzące do synonimu sprawnie funkcjonującej organizacji.

Tematyka konferencji, ma na celu zaprezentowanie w jaki sposób systemy elektronicznego obiegu dokumentów, usprawniają pracę przedsiębiorstw prywatnych oraz instytucji państwowych. Poruszane zagadnienia będą poświęcone optymalizacji mechanizmu obiegu dokumentów oraz pozostałych procesów biznesowych, w całym cyklu istnienia dokumentu.

W trakcie konferencji zostanie zaprezentowane oprogramowanie firmy Unidoc i jego funkcjonalności na żywo. Każdy uczestnik otrzyma również bezpłatną, nieograniczoną czasowo licencję Unidoc Basic !

Każdy uczestnik otrzymuje również imienny Certyfikat potwierdzający uczestnictwo w wydarzeniu, materiały konferencyjne oraz możliwość korzystania z przerw kawowych.

Serdecznie zapraszamy do udziału w konferencji!

 

Wystawa Wipro 2012 (2012.06.20)


W dniach 20-21 czerwca 2012 UNIDOC uczestniczyła w V edycji Wystawy Innowacji i Patentów WIPRO TECHNO 2012, odbywającej się na terenie kampusu Uniwersytetu Technologiczno-Przyrodniczego w Bydgoszczy. Tegoroczna edycja poświęcona była tematyce szeroko rozumianego sektora  TECHNO. Uczestnikami WIPRO TECHNO 2012 były innowacyjne przedsiębiorstwa oraz zespoły badawcze publicznych uczelni i jednostek naukowych z regionu kujawsko-pomorskiego. Wystawa WIPRO ma na celu promowanie współpracy środowisk naukowych oraz przedsiębiorstw działających w otoczeniu gospodarczym naszego regionu.

 

 

Wystawa Wipro 2011 (2011.06.17)


Wipro 2011Z prawdziwą przyjemnością pragniemy poinformować, że decyzją Rady Programowej Wystawy WIPRO INFO 2011, znaleźliśmy się w gronie uczestników WYSTAWY INNOWACJI I PATENTÓW WIPRO INFO 2011, która odbyła się w dniach 15 i 16 czerwca 2011 r. na terenie kampusu Uniwersytetu Technologiczno-Przyrodniczego w Bydgoszczy. Więcej informacji o wystawie na stronie http://www.wipro.utp.edu.pl.

Poniżej prezentujemy kilka materiałów z wydarzenia.

UNIDOC Sp. z o.o. Jagiellońska 103 85-027 Bydgoszcz
tel. +48 503 180 186 tel. +48 52 522 21 50