Zarządzanie bazą urządzeń technicznych i kontrola terminów obowiązywania umów serwisowych

Firmy świadczące usługi serwisu urządzeń często zobowiązane są do wykonywania przeglądów serwisowych w określonych odstępach czasu u swoich kontrahentów. System UNIDOC pozwoli im na przechowywanie i zarządzanie bazą obsługiwanych urządzeń, a także na łatwe wyszukiwanie urządzeń w bazie - na przykład według kontrahenta. Ponadto będzie można prowadzić historię działań serwisowych - zarówno tych zaplanowanych, jak i nagłych - a dzięki uniwersalnemu mechanizmowi raportowania będzie można tworzyć miesięczne raporty kosztowe dotyczące wykonanych działań, które mogą stać się bazą do wystawiania faktur poszczególnym kontrahentom.

Mechanizm przypomnień umożliwi zaprogramowanie czasu zaplanowanych działań serwisowych. Pracownicy otrzymają informację w formie zadania kilka dni wcześniej przed dniem wykonania przeglądu. Mechanizm przypomnień umożliwi także kontrolę czasu trwania umów z poszczególnymi klientami. Dzięki funkcji przypomnień mailowych będzie można także zaprogramować wysłanie maila do kontrahenta z informacją o kończącym się terminie umowy.

UNIDOC Sp. z o.o. Jagiellońska 103 85-027 Bydgoszcz
tel. +48 503 180 186 tel. +48 52 522 21 50